One day you’ll be screamin’ my name, And I’ll just look away!

Sitter här och kyler ner mitt högra ringfinger på den djupfrysta falukorvbiten som ska bli min kvällsmat. Börjar tro att jag ska få skavsår av alla mina pennor. eller så får jag sluta skriva så mycket.
I vilket fall som helst så tar jag med glädje lite paus i mitt sammanfattande av alla föreläsningar.
Fredag kommer bli kul!
Nämligen dags för CVS- Cerebro Vasculära Sjukdomar (Stroke och traumatiska hjärnblödningar)
Ser verkligen fram emot det eftersom avdelningen jag jobbade på förra sommaren (och kommer jobba på även denna sommaren) handlar mycket om det. Neuro/rehab. Och jag kommer få många aha- upplevelser och koppla till alla fina erfarenheter :D

På tal om Neuro/rehab så var jag i skövde i helgen och eftersom jag skulle skjutsa mamma till jobbet på sjukhuset så passade jag på att ta mig en titt på den nyrenoverade avdelningen Neuro/rehab fått.
Och min kommentar till det hela är att jag kommer spendera sommaren i ett palats! Sjukt fint!! Det känns inte som samma sjukhus längre.
"En annan del av sjukhuset....."

Nej nu ska jag nog dra mig tillbaka till antekningarnas värld, fram till Grey´s Anatomy börjar, tillsammans med min underbara samling av Glee låtar ♥

Här är en av de nya underbara som fyller upp min vardag.
Den här är till Matilda!
En förödande attack i "The-world-war-Sue"


Glee cast - Loser like me

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0