a NO day!

Var verkligen inte sugen på att göra något vettigt alls idag!
Men ändå så tvingade jag ut mig för en runda, och det gick ovanligt bra!
När jag kom in och skulle sätta mig å stretcha så får jag världens nysattack!
Och tro mig, den är ännu inte riktigt över..
Stå mitt i dushen och nyser? vad är det liksom?
Har precis stoppat min förhoppningsvis smakrika middag i ugnen.
Försöker mig på riktigt Moussaka, inte sån svensk verision med potatis istället för auberginer!
Mitt i bland nysningarna skulle man skära, steka, röra och hålla på
Och tro fan att jag skvätte ner hela mitt vita linne med tomatpuré!
Lagom kul!

Aja, nu är den i ugnen och jag hoppas på succé för jag börjar bli bra hungrig och orkar inte med om den skulle bli misslyckad...


Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0