Brännd Brud!

"För det hjärta som brinner, det brinner ändå.."

Fick fint oväntat besök i Lördags, av ingen mindre än Jannike :D
Knallade runt i stan, troligtvis över hela stan=Onda fötter..

Hade som Jannike kallade det: en Tantkväll.
För henne klassades nog en lugn hemmakväll med bland annat massa film och Thé för en tantkväll, hon som brukar vara ute och svira var och varannan helg.
Men mycket trevligt var det.
Söndagen spenderade vi nere vid Munksjöns brygga och gassade i nära tre timmar.. vilket resulterade i en rejäl bonna bränna för oss båda, men nog snäppet värre för min del skulle jag tro.
Men så kan det bli när man sitter i solen med trevligt sällskap bredvid sig och snygga killar som passerar är det lätt att glömma bort sånt vesäntligt som bonna bränna.

Blir bara till att sova med ett blött örngott över huvudet och armarna ett par dagar..


Jannike in the Sun


Nere vid Munksjöns brygga


Munsjön


Brännd Brud!

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0