Disgusting bathroom!

ÅHH!! har nog gjort det äkligaste någonsin!
Höll seriöst på att spy av lukten och konsistensen på det som satt fast och blockerade mitt avlopp från handfatet i badrummet!!
HERREJÄVLAR säger jag bara!!
Tills det är dags att genomföra rensning igen ska jag införskaffa mig en gasmask och "frät"-säkra handskar!
Det enda som hjälpte mig igenom det var glee musik i högtalarna!

Så jävla gött att raka benen med! Har inte gjort det på snart en månad eftersom jag och Matilda sa att vi skulle prova att vaxa, men vad går hon och gör när vi ska spara hår?
Jo hon går och rakar sig var och varannan dag, medans jag väntar på att hennes ska växa ut..
Ingen vaxning om du ska hålla på så Matilda lilla..
Så nu sa vi att det får bli innan sommarlovet, nu pallade jag inte mer och rakade bort busken som växt fram på mina ben...


Take me or leave me - Glee Cast

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hahaha, mina ben är med i bloggen, wiiheiii!

Nu sparar jag för fullt!

2011-05-19 @ 14:46:11

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0