Efter regn(snö) kommer solsken

Tillbaka i Jönköping och farmakologi-tentan är GJORD!!!!!!!
Kändes mycket bättre när jag skrev än hela tiden innan.. det var nog min tur denna gången antar jag :)

Nu är jag fast igen i Harry Potters underbara värld! Varit sugen på att läsa om sista boken ända sedan första delen gick på bio i december..
Nu är det bara en massa spännande i de sista 9 kapitlerna!! Gaah!
Tur att jag är ledig från plugg denna helgen för kommer inte kunna slita mig!
Inte för att jag tror att den kommer räcka hela helgen.. om jag inte lägger band på mig så kommer den vara utläst ikväll :)

Men nu har jag tagit mig en paus för att storstäda här i min lilla lägenhet.
Det blir lätt att jag struntar i det för det är inte så mycket att städa osv.. Men nu kände jag att det var dags!
Synd att jag glömde gardinerna hemma i skövde annars hade jag tvättat fönstrena med.
Kom på medans jag svabbade golven ett nytt sätt man kan möblera på i mina 25 kvm :D
Haha vet inte om jag vågar nämna det för pappa, han som hjälpt mig så mycket att få i ordning det som det är nu..
hmm.. krävs att tänka på..
Det verkar som att jag kommer få en riktig resårmadrass innan skatteåterbäringen..
Den madrass jag fått med mig hemifrån är den vi brukar ha i gästsängen och mormor ska komma till Sverige inom två veckor och mamma har ingenstans att lägga henne..
Och TYDLIGEN vill de inte ha henne i mitt gamla rum... haha jag förståååår inte vad som är problemet :P
Nej men så är läget ialla fall. En ny madrass, en Resårmadrass!! Ingen skum-madrass som jag ligger på nu med träplankor under..
Skööönt ska det bli :)

Värmen verkar vara tillbaka efter ett återfall med snöblask..
Bara 5 veckor kvar med skolan nu :D
Tjoho! Sommaren kommer bli underbar i år det VET jag!


Strand på Stranden ;)
Bornholm våren -08

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0