I took my love and I took it down

Sometimes it's less than love, but sometimes it hurts instead..

Jag är inte den som skriker efter uppmärksamhet, jag hade en bra uppväxt utan några "Större" dramatiska händelser, jag är ingen egoist och varmhjärtad, vill tycka gott om de flesta jag känner, jag har en bra relation till min mor och far, jag följer strömmen och ingen dramatik runt min vardag...

Man funderar mycket på vem man är och hur man är när man bor själv långt ifrån vänner och familjen.
Kärlek.
Jag har massa kärlek i mig med lite för feg för att våga satsa på riktigt.. det blir bara halvvägs liksom och det blir bara negativt i slutändan.
Nu grejjar jag min karriär, jag har många vägar att gå efter detta.. funderara på att åka ifrån allt än en gång..
Att våga satsa helhjärtat på något utan att tvivla..
Funderar ofta på om jag inte skulle väntat ett halvår eller två innan jag började plugga, ibland funderar jag på att hoppa av eller ta sabbatsår och jobba, men då skulle jag sakna de nya vännerna.. jag funderar även på att stanna här i Småland för gott..
Hur ska man kunna klura ut vem man är och vad man vill i livet?
En jävla jojo är det!
Man ska bara se till att det är man själv som håller i snöret!!!!!

Can the child within my heart rise above
Can I sail through the changing ocean tides
Can I handle the seasons of my life


Kommentarer
Postat av: Herr Ober

Du är en klok kvinna, så det kommer lösa sig! Följ magkänslan och ditt hjärta :)

2011-05-17 @ 21:36:52
Postat av: sandra

HALEJIÙLA! Det är inte bara jag som "tänker för mycket" å har lite smått framtidsångest ibland då. SKööönt!Vi är alla ensamma tillsammans(något citat från något av de alla tvprogram som jag tittat på) :D

2011-05-19 @ 20:10:23

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0