Maya min Maya, min pilska lilla piraya

Helgen har varit aldeles underbar och både fredag och lördag kväll spenderade jag med Maya och grillning.
Vi tittade på filmer på bästa sändningstid med en massa spårande!!
Det var längesen jag hade så kul med den tjejen!
Jag känner att även om vi bor i samma hus, i en stad som vi inte känner så överdrivet många, så är det lätt att det kan bli för mycket av det goda och förstöra vänskapen om man hela tiden griper efter minsta lilla.
Men vi finns där för varandra både i det goda och det onda och hon är den jag bara kan stå och göra läten/ljud och ändå tycka att det är ett meningsfullt samtal som kan hålla på hur länge som helst..
Två knäppa personer som passar så bra tillsammans.
Älskar min Maysan ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

MAYA! :P

2011-05-19 @ 20:06:03

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0