Ord från sjuklingen..

Känns som jag vaknat till liv nu, äntligen. Strax före elva på kvällen.
Eller, vaknat och vaknat, snarare känner sig som en riktigt människa.
Det kanske är alvedonen eller halstabletterna jag knaprat ända sen jag kom hem från skolan, men tillslut hjälpte dom!
Var uppe i den lilla affären här i Gräshagen för att köpa halstabletter, jag hittade även användbar honung och isglass(piggelin).
Isglass är förjävla gött för halsen, kan inte sluta äta! Hela paketet kommer säkert vara uppätet till imorgon

Nu har jag min årliga förkylning. Brukar bara bli sjuk ordentligt en gång om året så nu lär jag slippa vara sjuk mer i år.

Provade även att göra eget iste förut. Gott blev det, men det tog slut så grymt fort så jag vet inte om det var värt det.

Förutom min lilla förkylning så har det varit äckligt varmt idag! typ 28 grader.
Kanske dags att skaffa mig en egen lite fläckt till min lilla lägenhet :)

Over and out från sjuklingen!

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0