So why don't we go Somewhere only we know?

Nu ligger jag här i min NYA underbart SKÖNA säng och bara njuter av att inte känna några träribbor igenom madrassen!!
Helt underbart skönt!!!!!!!!!!!!
Kommer sova som en stock numera, så vänta er en utvilad Annika med massa ork över till att förpesta era liv! Mohahah!

Mamma och pappa har precis åkt iväg hem till Skövde efter att ha hjälpt mig ställa iordning sängen och sen bjöd ja dem på en omgång av den underbara tomatsoppan jag gjorde häromdagen.
Mysigt med lite besök..
På måndag landar Mormor på Landvetter så någon dag i nästa vecka skulle jag få besök av dem igen med mormor.

Igårkväll var det grillning  och invigning av Mayas nya lilla grill som hon fick i födelsedagspresent för ett par veckor sen.. och vädret höll som tur var nästan hela tiden, men när det bröjade regna så började ändå "Så ska det låta" så vi gick in ändå.. Sen hamnade vi i min soffa och myste till "..och så kom Polly"

Ikväll skulle vi dra igång grillen igen om vädret håller ikväll med. Hoppas hoppas :D

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0