Stanna ett tag!

Är nyligen hemkommen från skolan och en förvånandsvärt bra föreläsning om "Vetenskapsteorier"!
En DEL föreläsare är bara så underbart bra så man undrar vart de har varit hela livet och varför inte de kan hålla i hela kursen?
Ett så luddigt ämne som detta blev faktiskt intressant och hyfsat klart i mitt huvud emot vad det hade blivit om någon annan hade hållt den föreläsningen.

Något annat som däremot irriterar mig är att de lägger ut endast en bok som kursbok, och sen så säger de att man ändå måste köpa de andra i referenslitteraturen.. kan de inte lägga med alla böckerna till "kursböckerna"?
Nu får man beställa de i efterhand och vänta halva veckan innan man kan börja plugga på det liksom.. kul kul..

Dör lite smått innombords med när det är så fint ute men min hud orkar inte med det..
det är inte lika plågsamt varmt om huden längre men det är rött och stramar..
Näsan och pannan har börjat flagna med..
Hoppas jag kan spendera lite tid ute till helgen!
Hoppas hoppas!!!
Då blir det grill för min och Maya's del
Vi skulle gå till systemet med för att inviga Mayas förmåga som 20 åring och köpa ett par bärs! :D

Slog på radion precis när jag kom hem och där spelas Martin Stenmarcks nya låt Tonight's the night och jag blev chockad av hur bra den var.
Hans låtar har aldrig fallit mig i smaken innan.. men en eloge till Martin för denna låt!


Martin Stenmarck - Tonight's the night

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0