Strangers together, your hand in mine

Är hemma i Skövde och har det lite mysigt med familjen och vänner!
Har precis sett klart sista Glee avsnittet för säsongen och det var gryyyyyymt som alltid!
För er som inte visste det så kan man se på Glee på den här sidan :)

Varit och hälsat på farmor i tisdags och körde lite minispa med både lite hårklippning, rullning av håret, fila och måla naglarna och lite sånt smått och gott..
Sen var jag på Akademibokhandeln och köpte en reseguid till London och hon som stod i kassan såg nästan grön ut av avund, som om jag tog hennes högsta dröm ifrån henne när jag berättade att jag skulle åka dit i slutet av sommaren.. heh.. ja ta ledigt och köp dig en biljett då kanske?
Jag tog med mig boken och en paket med glass ut till Värsås och Sandra. Tror hon lusläste varenda sida i den :)
Mysigt att ses bara sådär och fika lite och se på något tv-program.
Skönt för henne att få lite sällskap i sin sjukskrivning.
Efter hennes käkoperation av underbettet såg hennes ansikte lite annorlunda ut och jag tyckte hennes underbett var som en del av hennes underbara charm. Visserligen finns den kvar, men det är bara att vänja sig vid hennes nya utseende :)

Samtalsämnet i hela stan verkar vara dödsfallet av de två 92:orna som körde ihjäl sig i förra veckan i Skövde.
Känns lite tragiskt.
Men ändå när man hör ryktena att de körde dragracing i 170 km/h så får i alla fall jag en helt annan syn på saken..

Just nu sitter jag och väntar på att senaste BigBrother avsnittet ska läggas upp på nätet, fixar hem det till Simon kommer hem från jobbet nämligen och så sitter vi kl ett på natten och tittar på det..
Lite kvalitetstid på något sätt..

Är lite smått lycklig att en av mina nyfunna favoritlåtar kommit tillbaka till Spotify igen.
Den ger mig lite ro varje gång jag lyssnar på den, skönt :)


Mads Langer - Fact-Fiction

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0