The sun is shining on me today

JA!!!!!!! Rapporten är FÄRDIGSKRIVEN!!!!!
Så jävla gött!! En hel vecka innan deadline! Jag är grymt imponerad att det bara tog tre dagar för oss (Jag, Ida och Matilda) att göra observation och sen skriva rapport med referenser och sånt..
Grymt!
Var bara i skolan en timme imorses för vi blev klara, så jag passade på att handla lite på vägen hem, det kändes som att det var mer än "lite" dock..
När jag kom hem var jag på sånt bra humör med glee-låtar i mitt huvud så jag satte mig med min lilla pyssellåda och var lite kreativ :) Kanske skulle ta mig en tripp till Skara och Slöjddetaljer snart igen för att fylla på mitt lilla förråd..
Resultatet ser ni nedan :)
Kände mig även nöjd med hur mitt hår blev i morse för övrigt, inte ofta jag verkligen blir nöjd så blir ofta att jag bara plattar det för det ser "okej" ut..

Nu tänkte jag titta på det senaste avsnittet av Glee ♥




Humöret på topp!

Halsbandet

Armbandet

Örhängena

Kommentarer
Postat av: sandra

Fiint:P

2011-05-19 @ 20:12:03

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0