Välkommen in

Gårdagens åska rensade verkligen luften känner jag :D
Så skönt att öppna båda fönstrena och bara känna den friska luften strömma in!
Igår när det åskade var det rätt härligt med, Sticka ut huvudet i regnet och beundra skådespelet på himlen. Har nog aldrig riktigt tittat på ett åskoväder. Nästa gång det blir ett, Prova det du med!
Tycker inte det brukar åska så ofta i närheten av mig, typ en gång per år eller så..
Men igårkväll njöt jag på fönsterkarmen :D

Denna dagen började inte riktigt som jag tänkt mig..
Fastnade i en serie igår kväll och det blev ganska sent innan jag släckte lampan.. Sen nu när jag vaknade, senare än vanligt, dum som jag var satte jag på ett till avsnitt... Så då dröjde det ännu längre tid innan jag kom igång..
Känner mig inte sådär Jätte engagerad till att läsa de engelska artiklarna vi ska granska osv...
Så istället för att jag satte mig att börja med dem så började jag arkivera mina gamla anteckningar från Patofysiologin och Farmakologin.. sen hade jag räkningar och sånt att sätta i permar..
Och Sen blev man ju hungrig med.. Slängde ihop en av de GODASTE tomatsoppor världen någonsin skådat!!
Men nu när jag är mätt och vaken, med en kopp kaffe brevid mig så ska jag väl ändå kunna fokusera någon timme i alla fall tycker jag!

Har njutit hela förmiddagen till Veronica Maggios nya album som är GRYMT bra!!

Verionica Maggio - Välkommen in

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0