Veckan i bilder, för bilder säger mer än 1000 ord!

Veckan har spenderats hemma, och för tillfället orkar jag inte skriva om det, har bilder som kan berätta lite istället :)


Finns inget bättre än hemmagjord rabarberpaj :)

Hjo hamn

Hjo hamn

I stadsparken var det någon slags träff, gamla "Morgan"-bilar

Pappas nyfikenhet blev för stor för att stå emot :)

Två av alla "Morgan"-bilar

Piren i Hjo

Mamma och Pappa i Stadsparken ♥

Guldkroksbadet med de gamla omklädeshytterna

Hjo Hamn

MS Trafik stod parkerad i hamnen

Hjo hamn

"I Feel Prettyyyy!"

Hittade en suuuupersöt kjol på Cubus, kunde inte låta bli den!!

59 kr på Cubus, bara en i mängden av härliga sommarplagg!

Omöblerat i min lägenhet



Som kanske märks så är det "Pistvakt" på TVn ikväll :)





Det fina bordet Mamma och Pappa fick på köpet när de köpte en "Ny" begagnad soffgrupp som jag fick :) Därav omöbleringen. Ett handgjort bord tydligen från Aspös terapi.. nånting, visste inte ens att det fanns. Fint är det iaf :)

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0