You find that life is still worth while, if your just smile

Imorgon bär det iväg tillbaka till Jönköping igen efter över en veckas vistelse här i Skövde.. den har känns så där märkligt lång igen.. Ska bli riktigt skönt att få komma hem igen nu..
Har fått en ordentlig dos, om inte för stor, av min familj..
Undrar hur jag kommer stå ut i sommar..
Hmm.. Funderar seriöst på att flytta in tidvis hos Mikaela.
Vore sjukt najs altså!
Bo med den bruden skulle vara allt annat än tråkigt :D
inte nog med det så bor hon ett stenkast ifrån sjukhuset så det är ännu ett plus :)

Njaa jag får se hur det går..

Ikväll har jag varit kreativ med symaskinen, sax och måttband igen och det känns alltid så härligt!
Har jag valt fel yrkeskarriär tro? Skulle jag egentligen vara på Project Runway och sy underbara verk åt Heidi Klum? Vem vet, jag har ju en hel del liv kvar att hitta på saker med...
Men det är alltid kul att kunna ge bort något mer personligt när någon kompis fyller år :D

Imorgon blir det till att gratta Maya i efterskott till sin 20 års dag!
Jag och Mikaela har fixat och grejjat så detta kan hon bara inte bli missnöjd med :D

Underbar låt : Nat King Cole "Smile"


Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0