Effektivt plugg!

Skriver ofta att jag och Matilda sitter i skolan och pluggar...
Då undrar ni som läser (som inte är Matilda då), vad gör ni då,... egentligen??
Oftast läser vi.. Men ibland händer det att telefonen ringer, eller någon Glee låt råkar startas, eller att datorn helt plötsligt spelar upp en scen ur Glee och ibland tillochmed ett helt avsnitt!!?!?!
What a coincidens!?
Not really!
Gleeks numero UNO är vi!!!
And we love it!!


Matilda i telefon, schteeeekare!

Under ett tråkigt seminarium satt vi och kladdade detta!!
Vårat underbara Klaine Konstverk, Made by- Annika & Matilda!

Darren Criss glasögonen ofc!

Jag tar venprov på Darrens kandidatven! Själv har jag sk. DP och DBT: DarrenPuls och DarrenBlodTryck

The story about Blaine's Warbler-Blazer!

"Raise Your Glass!!- Med ett paraply!

"You move me Kurt"

Åter till seriöst plugg... för en stund

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0