It's time for us to part, yeah it's best for us to part. Oh but I love you!

Härlig dag!
Väntade besök av mamma och pappa idag! Lunch och besök på Ikea väntade oss.. Mums!
Fick med mig några små saker därifrån.
Cyklade till Matilda för att byta box.. säsong 1= avklarad!! Nu börjar jag på säsong 2!!
Fast ikväll blir det inte för många avsnitt...
Imorgon börjar nämligen min praktik!!
Fem veckor på ryhovs ögon/öron avdeling väntar mig!
och jag måste vara där halv sju!!!
OMG!
Bara för att min introduktion som skulle varit förra veckan blev totalt blåst eftersom jag fick brevet om introduktionen i princip samma dag jag skulle dit gick det ju åt helvete rent ut sagt.. så ska komma lite tidigare så de kan visa vart man byter om och sånt.. KUL!
inte nog med att de har helkonstiga arbetstider där, 6.45-15.50, så ska jag börja ännu en kvart tidigare.. kommer bara åka hem och lägga mig och sova imorgon eftermiddag!!
Hoppas det blir en bra praktik!! VERKLIGEN!!!!!


Plattade håret i morse, något jag sen insåg var väldigt längesedan! Kände mig som en annan människa..


Blev väldigt rörd när jag fick denna av mamma:
"En ängel till dotter. Du har varit unik sedan du föddes. Du blommar ut mer och mer för varje dag. Du växer hela tiden som människa och din personlighet är varm och naturlig. Det känns härligt att ha dig som dotter."


Fin lampa jag hittade på Ikea idag med mamma och pappa!


Nya gardiner! Jag skulle sytt dem själv i somras eller när jag varit hemma på besök i Skövde, men hann inte med det. Mamma sydde dem åt mig istället! SÅ fina!!

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0