Just a few more hours, and I'll be right home to you

Måste blogga om min första dag på Ryhov!!
Herrejävlar!! Huvudet är fyllt till 7 hörn och en snibb som min farmor brukar säga. FULLT!!
Nu måste jag se till att matsmältningsprocessen kommer igång så jag kan använda mig av all denna fakta!
Helt underbar dag har det varit! Det har varit mycket, men helt underbart!!
Redan första dagen har jag redan tagit venprover, blandat antibiotika, gett antibiotika i.v. kopplat i dropp i trevägskran, räknat ut dropptakt och jag vet inte vad mer! Känns som jag gjort 3/4 av det vi ska kunna i denna kursen, på bara en dag!
Helt underbar handledare, Ann-Sofie, vi klickade ganska direkt! 
Det har nog varit det största orosmomentet, att inte få en bra handledare! Problemet ur världen nu!

Kväll imorgon, och var nära på att få kväll på onsdag, men nej nej NEJ, sedu, det går INTE för sig!
Hehe, väntat i 5 veckor på detta så ska man fan inte gå kväll!!
Nu blir det nog slappa i soffan ett tag med något Criminal Mindsavsnitt och kanske ögna igenom någon gammal kursbok för att uppdatera mig lite på mitt område.. om jag nu skulle känna för det så har jag faktiskt en påse med ikea-chips i skåpet, inte helt fel!!

Ha det bäst!! Det har jag iaf!!

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0