Obsessed!!

Jävla Matilda vill jag säga emellanåt!!
Serienörden nummer ett får mig att bara dyka in i hennes oändliga samling av DVD-boxar med olika serier som jag sen bara handlöst fastnar i!!

Nu är det hennes samling av Criminal Minds-boxar jag kommit över!
Hennes seriepojkvän är med i den!
Min vet ni kanske redan, men om ni har missat det så är det Darren Criss som spelar Blaine i Glee..
Matildas är Spencer Reed spelad av Matthew Gray Gubler!
Jag förstår henne fullständigt!!
Jävla charmig och totalt supernördig kille!!! I LIKE HIM!!
Vilka dubbeldejter vi skulle ha!
Jag, Darren, Matilda och Matthew!!
UNDERBART!!


Nu ska jag se om jag kan få ordning på diskbänken... inte diskat sen onsdags!!??!?
Sen fixa lite att äta också kanske, innan jag dyker ner i min egna lilla värld där de kriminellas hjärnor utreds (Criminal Minds)
Delvis för att tv-utbudet lika gärna kunde vara ett maraton med glamour och Dallas- avsnitt så står jag nog över det och kör mitt egna istället!
Ciao!

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0