One shot, one gunshot, and BAM!

AJ! Den senaste halvtimmen har jag kännt en krampliknande känsla i vänster armen.. AJ!
Har ju inte gjort något juuu!!

Helgen har varit härlig! Åkte hem till Skövde i fredags för att se nya Twilight-filmen med Sandra, och herregud så bra den var! Bröllopet(talen), smekmånaden, och slutet sen! Eller okej, det var ju inte slutet eftersom det kommer del 2 om.. ja jag vet inte, ett jävla tag..
Hälsa på Mimmi och hon känner fortfarande igen mig även om vi inte setts på flera månader♥
Spendera tid med mamma och pappa, spöade dem rejält på Canasta med över 2000 poäng ;)

Har spenderat kvällen med sista delen av sista Harry Potter filmen, blev lite inspirerad när Matilda nämnde att hon köpt den på DVD! Satt samtidigt och skrev en "För" och "Emot" lista angående min beslutsångest. Jag blev fan inte mycket klokare för det! FAN!!

Nu ska jag försöka räkna mina praktiktimmar, förut när jag räknade på tåget hem blev det hela 190 timmar!! Hela 13 timmar mer än jag behöver! Måste se över det en gång till! Imorgon är det Ögonmottagningen som gäller och sen eftermiddagen väntar OPERATION!!!
#Livingthedream


Mamma och pappa har rensat hemma efter att Martin flyttat, hittade gamla skolböcker från 99 som var mina. Här är en berättelse från min Svenskabok! HAHA


Provsmakade Latte Macchiato-likören som mamma hade köpt på taxfreen till Azorerna, MUMS!


Pappa och Mamma♥

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0