Rumour has it she aint got your love anymore

Onsdagens avsnitt av Glee var helt otroligt!! Jag finner inga ord!
Ni kan gå in och se underverket själva HÄR
Nästa vecka blir det MASH-UP! Glee är superstars på att kombinera två låtar och få dem om möjligt ännu bättre!
En pre-vew som ligger uppe är Adele's Rumour has it/someone like you.
Så jävla maffigt!!!
I just love it!

Snart bär det iväg till Ryhov med bussen för ett kvällspass på avdelningen, och idag ska jag äntligen få gå med min handledare som varit frånvarande de två senaste dagarna..
Ska bli skönt!
Hela helgen spenderas i den stora röda tegelbyggnaden brevid A6!!


Rumour has it/Someone like you- Glee Cast

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0