Stress!

Hatar att behöva tvinga i mig mat fastän jag inte är hungrig!
det blir så väldigt ofta under praktiken eftersom när jag ska gå kvällspass börjar jag tio över två, så måste ta bussen halv två härifrån och det innebär att jag måste ha ätit färdigt vid ett! Går man upp vid nio/tio tiden så blir det väldigt tätt inpå med lunchen på frukosten.. Om man inte äter någon frukost är man ju döhungrig, men oftast äter jag något och det förstör allt!
Idag är jag något före i min dagplanering som den brukar se ut! Upp kl 8 och äta frukost då! Och måste trycka i mig lunchen nu för jag ska iväg tidigare, dock är det självförvållat..
Men ändå..

Saknar skolan lite nu faktiskt!

Use your brain!

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0