Ulla. Red.

Igår, Onsdag var det färd mot eldostradon ULLARED!!!
När vadsmärtorna sakta men säkert började släppa så hoppade något annat in i halsen och näsan och gjorde ett helvete där istället.. Ingen träning på resten av veckan jatack!
Tungt huvud och 5 timmar sömn går man upp kl 5 på morgonen, eller okej då, halv sex för att köra i två timmar med två söta muppar bredvid mig i bilen med en halvtäppt näsa och trött huvud... Tjoho! Åkte bara fel en gång, och då behövdes det ändå en kissepaus för mig och Sandra så det var bara bra :)

Fram kom vi och det var lagom med folk, inte för mycket så vi inte kunde röra oss vill säga..
Men trevligt hade vi och fick med en hel del onödiga saker hemmåt, men något var nog säkert nyttigt antar jag :)
haha


Sandra och Maya på Kundvagnsparkeringen

En road Maya rullbanan ner en våning.

Disneyallsång på hemfärden som jag slapp köra!! WOHO!! Jag sjöng med i alla låtar :D

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0