When birds decide which way to fly it's not like it's an issue, it happens naturally

Har spenderat kvällen hos Matilda, en ventileringskväll, en behövlig sådan!
Få prata av sig om allt man tänker på, skönt att få lätta hjärtat en aning..
Men jag vet fortfarande inte vad jag ska välja, pig or cow..?
Blev lite chillin' with some glee, både "first time" och lite dance-session, mest från min sida.
Men att lära sig alla Warbler-danser är inte det lättaste, men grymt kul!

Fick även en lite stund på telefon med Sandri som jag kom på nu inte har pratat med sen ullared..

Upptäckte att Mark Salling har gjort ett album förra året. Jag undrar bara hur fan kunde jag missa det!?
Hans album "Pipe dreams" är ett helt underbart chill-album! Ett att antingen somna till eller lyssna på bussen till skolan/jobbet. GÅ IN OCH LYSSNA, antingen på Youtube eller Spotify! ♥


Mark Salling - Migration

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0