A milion years go by, and you are still around?

Då är det dags för mitt dagliga blogginlägg, har blivit lite så denna veckan nästan.. Ingen trend jag tänkt följa i framtiden.. Inte för att jag måste, utan för att jag vill!
När en del kommenterar på bloggen om att "din blogg verkar härlig, kom gärna och kolla in min" och avslutar med en smajlis och en länk till deras blogg, så kan de lika gärna ge upp!
Är inte ute efter massor av läsare när jag skriver min blogg, utan att skriva av mig mina känslor och händelser.. Facebook känns inte rätt ställe för att slänga upp vilka bilder som helst, eller klaga över vad som behagar mig för stundens infall.. Nejdå..
Här skriver jag det jag känner, för jag vet att de flesta som läser bloggen är mina vänner som vill veta vad som pågår i mitt huvud. Antar jag? Eller så är de bara nyfikna jävlar.

Anyway, har underbara kolakakor i ugnen som börjar dofta förjävla gott!! Tänkte ta med några till skolan och bjuda mina vänner på. Sista seminariet innan tentan nästa fredag! Känns lite konstigt inför denna tentan.. Känns inte som det är något att tenta av, trots att det finns massa saker inom kursen, litteraturen upprepar samma sak i dubbelspaltig pyttetext och lärarna vill inte svara på våra frågor och hänvisar till literaturen istället(*surkärring)..
Imorgon ska vi opponera på våra klasskompisars individuella VFU-mål..? Känns också knepigt

Tänkte ta mig till friskis imorgon med! Dags att röra på dödköttet!! Vet inte om jag tar mig aldeles för mycket vatten över huvudet om jag börjar med Step styrka med över ett halvårs friskis-uppehåll? Får jag nog veta efteråt om inte annat..
Skulle tydligen få besök av broder imorgon, men förra gången det lät så dök han ändå inte upp så får se hur det blir med den delen.

På lördag ska jag till GBG!!! Halloweenfest hos Lena! Har ganska höga förväntningar för har aldrig varit på en halloweenfest!! Min utklädnad blir en överraskning... en låda med rosett på som det står "SUPRISE" på.. HAHA DET om något vore kul!


En bild på mina nyinköpta fyra glas från Indiska! Fanns tidigare glas på hög fot likt vinglas i samma serie, men de finns inte kvar längre.. så blir det när man spanar för länge och tänker att man köper dem nästa gång.. Ouch!

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0