Back to reality!

Nu är jag tillbaka i stan igen! Åkte vid 11 tiden från Skövde och gjorde ett försök att blogga från mobilen, men obviously så gick det inte..
Till skolan dirrekt från tåget för att spendera eftermiddagen åt vår kära Nilas IVP! Tjohoo vilken kämpe han är!

Hem mot Gräshagen var det sen och kom på att jag hade tvättid från 16, så det var bara att rota fram smutstvätten och springa till tvättstugan som otroligt nog inte var upptagen! Kors i taket!

Eftersom jag har känningar efter lördagens OTROLIGA festande i form av nacksmärtor och spänningar, viplash- skada det liknande sist.. Så la jag mig på spikmattan i 20 minuter.. åh fyfan vad gött!!
Hade nästan somnat när klockan ringde, men det var nog!
Satte på min lugna spellista på Spotify som lite omväxling till min UNDERBARA Darren-lista jag tjatat sönder i veckor nu.. Underbara låtar som "Hold you in my arms" med Ray LaMontagne, James Morrissons gamla verk och lite lugna Håkan Hellström- låtar!

Kul med lite omväxling.. men vem kan klandra mig? Vem smälter inte av detta?

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0