Crazy Halloween!

Ah det kunde inte varit en bättre halloweenfest!!
Kände mig lite nere i lördags efter fredagens besvikelse, Nej min bror dök inte upp denna gången heller, eller hörde av sig om att han inte kom.. BIG suprise? No actually.
Skrev av mig lite frustration med Mikaela på fb-chatten.. MISSING HER!! När ska ungfan komma till Jönköping undrar jag? ♥

GBG i varje fall, två timmars tågresa senare och vänta in Sandra och Emelie på centralen, ta oss hem till Lena på någon av alla vädergator som finns på Hisingen, Jäkla röra!
Fram kom vi i alla fall och det var fullt med folk när vi kom! Kände mig lite överambiskös med koppel och allt till min DALMATINER-utklädnad! Men det visade sig att det gick hem! Dock skippade jag kopplet senare pågrund av praktiska orsaker.. Känns inte riktigt okej att folk ska kunna dra i mig vart de vill.. NOPE, not doing that!
Fick låna Matildas dalmatiner-onepice som utklädnad! Grymt bekväm att festa i måste jag säga! Inget som sitter åt och man kan bara släppa loss!
Matilda citat- "Härligt att min onepice får komma ut på äventyr" HAHA
Själv hade jag glömt kameran hemma och min mobilkamera inkluderar ingen blixt så de bilder som blev kan man knappt se vad det är.. Några få blev bra!
Men kul festande hos Lena i hennes UNDERBARA lägenhet!!
JAG VILL HA DEN OCH ÄTA DEN TILL MIDDAG MED BALKONGEN OCH BADKARET TILL EFTERRÄTT!! ungefär..
Påväg in till staden snackade vi med härligaste Göteborgs-orginalet!
Sen väl inne på krogen.. "Sticky fingers" tror jag den hette, var det massa utklädda! Pingvindräckter, supermario, cowboys och gud vet vad!! Helt underbart!

Some crazy dancing, crazy making out, some crazy tasting?, some crazy drinking, some crazy slaping and some more crazy dancing!!

Allt som allt var det Galet kul!!
Så galet kul att jag fick 4 timmars sömn på ett hårt golv med 5 personer högt diskuterandes och spelar hög musik 1 meter ifrån.. sen vid 8 tiden vaknade någon kille som också låg på golvet och sov och började skrika att folk försökte sova här och om de inte höll käften och stängde av musiken skulle minnsann slänga ut både datorn och högtalaren!! HAHA efter 4 timmar?? Har du stått ut i fyra timmar kan du nog stå ut några fler timmar, eller gå hem!
Kimberly fick iaf tyst på honom tillslut och sa att det är tusen gånger bättre att lyssna på musiken än hans irriterande och skrikande röst som väckte hela huset!
GALET!

Eftersom det ändrades om den natten till vintertid blev jag väldigt förvirrad! fattade inte riktigt om min mobil hade ställt om sig eller inte, den lämnade inget meddelande som min förra att tiden var ändrad... så fick nästan spel på det att jag inte fattade vad klockan var när vi skulle med tåget hem klockan 12..
Vi åkte till centralen I TID i vilket fall som helst och klockan som var där stämde överrens med mobilen!
En Subway och en kopp kaffe senare kände jag mig mer som människa igen!

Tågresan hemmåt var tröttsam och det faktum att jag sovit 4 timmar efter en hel kvälls festande slog tillbaka rätt hårt och jag fick kämpa för att hålla ögonen öppna så jag inte missade bytet i falköping och sen att gå av i Jönköping så jag inte hamnade i Nässjö..
Tur hade jag när jag kom fram till jönköping med att bussen var försenad, annars hade jag fått stå och vänta en halvtimme, vilket efter omständigheterna inte kändes som optimalt för mitt tillstånd..
Slängde mig i sängen och satte på en film "Himlen är oskyldigt blå" med Bill Skarsgård där jag blev något överrumplad av hans nakenscen!! Inte för att jag blev besviken heller

Kände vid åtta att jag kunde tillåta mig att sova nu.. FYFAN det bara slocknade!
11 timmar sömn senare upptäckte jag att mina vader är stenhårda, eller den inre vadmuskeln. Kan inte gå!
Inte böja knät och foten samtidigt iaf! Kan nog tillåta mig att jämföra det med Compartment Syndrome!!
Men riktigt så illa är det inte för jag kan ändå röra foten, vilket jag inte skulle kunnat gjort om det var CS som var fallet!
tänkte jag skulle försöka mjuka upp musklerna med en promenad snart efter att ha pluggat och tvättat nu under dagen i kombination med ett halvhjärtat försök att få igång muskeln med spikmattan.. Fungerar inte eftersom det är den inre vadmuskeln..
Det är priset man får ta när man festar gärnet!!
Tack Lena för en underbar kväll!! ♥

Jag i Matildas dalmatineronepice! Happy as always!

Kimberly, Jag och Sandra

Jag och Kimberly

Fyllemys på toaletten i kissepausen, Kimberly och Jag

Skrämmande vad sandra ser ut!! Hon fick bästa kommentaren på krogen "Du har seriöst en bad hairday!"

Kimberly i trappuppgången påväg mot stan!

Förvirrad Kis

Jag och Sandra i kön!

Some crazy dancing!!

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0