D-did I just S-stutter?

Gårdagen med nytt Glee avsnitt tillsammans med Matilda var helt jävla otroligt!!
Förutom att hela avsnittet var helt OUTSTANDING så satt jag och gapade/skrek på nästan alla Blaine-scener!
Var tvungen att spola tillbaka för att höra vad de sa, inte bara se det..
Kunde inte hålla mig från "the Insider info" igår när Matilda åkt hem till sig, så nu vet jag lite små detaljer om femte avsnittet som är om TVÅ VECKOR!!
Jag blev galen av att bara läsa det!! Nu måste jag vänta TVÅ HELA VECKOR!?!?!?!
Det är lika med MENTALSJUKHUS!!

Jag ska snart sluta skriva om Darren hela tiden.. Men känner mig lite besatt av honom, inte det optimala direkt.
Sitter på Youtube och tittar på klipp varje dag i flera timmar!
Tänk vad mycket nyttigt jag kunde gjort på dom timmarna!?

Snart, men bara snart.... ska jag sluta skriva om honom och komma till andra saker i mitt liv..
Men tills dess så ger jag dagens måste-låt av Darren - "Stutter"


Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0