Do it all again!

Sådär, då har jag fått mig lite motion för dagen med!
Tog mig en promenad ner till skolan för att hämta min cykel jag lämnade i går..
Det öste verkligen ner så kände att jag kunde ta bussen hem denna gången.
Och förut när jag skulle gå upp till affären så blev jag helt dynsur, trots de dryga 100 meterna till affären..
Men nu är det riktigt skönt ute, Hösten är här det kan man konstatera!

Nu ska jag sätta mig med min bok ett litet tag, snart är det dags för ett nytt avsnitt av Grey's Anatomy!! Är lite skeptiskt till hela början av denna säsongen.. Men hoppas det blir bättre!!

Nu lite Glee!
En ny promo ligger ute på Glee.se och det får mig att vilja se nästa avsnitt NU NU NU!!
Jävla uppehåll...
Men 2/11 då jäklar!
Här är en av de låtar de gör nästa avsnitt, Katy Perry's Last friday Night. Tycker det är jättekul att det är Darren(Blaine) som sjunger den, när han var med i musikvideon till just denna låten!


Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0