En sån där klättra-på-väggarna-kväll!

Ännu en vårddag på programmet, den sista för denna kursen dock.. har lärt mig mycket, trots under kritik på materialet, metoderna och lärarna.. Men vad gör man inte för att få gnälla lite?
Har haft grymt kul också! Allt som jag längtat till i ett år! Eller ja, en del av det..
Nu hoppas jag på en bra prakti som är om en och en halv vecka, inte tre som jag skrev i förra inlägget.. så fel av mig!!

Jag fick min första Kaliuminfusion av Syster Svensson! I felt like a rockstar! YEAH!

Efter vi blev färdiga på skolan så tog jag och Matilda en tripp ner till stan för att kika i affärer! Med tillägg på vårat "HAPPY MOMENT" i hissen ner!!! Fick med mig häftstift, tavelramar och fyra underbara glas från Indiska! Våra veka magar kunde inte stå emot doften som kom från McDonalds... Vi sänkte garden och käkade en underbar McFeast! *dreglar*
Eftersom de har helt idiotiska stolar med halv rygg på donken så åkte min påse med glas i backen..
FUCK FUCK FUCK var det enda jag tänkte!! Nog för att de kostade 100 spänn för de fyra glasen så ville jag ändå ha dem hela!! Men turen var på min sida denna gången, det var dunderglas jag köpte!! Ska ge en bild på dem senare..
När jag kom hem så började jag riva på mina väggar.. 5 tavlor utspridda över min stora vägg.. kändes inte helt uppåt som mitt humör..
Har funderat på detta ett bra tag nu, äntligen blev det av!
Alla t-shirt jag köper på varje Winnerbäckkonsert brukar vara för små.. Hel knäppt att en XL i damstorlek kan kännas som en "vanlig" xsmall?
Iaf så slängde jag upp de på väggen!



Mina fem WB t-shirt's! Hoppas på att få lägga till flera nästa år!!


Satte även in de två bilderna jag köpte efter mitt och Sandras besök på London Dungeon i London i ramarna jag köpte! Passade på att arrangera om mina andra Paul Riesser-tavlor som var utspridda över väggen innan..


MYCKET BÄTTRE!!!

Natti natti alla!

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0