Happy!

Har inte skrivit på ett par dagar, mina känslor har samlats i en enda klump så nu får jag inte ut allt som jag vill, har massa att skriva om men vet inte vart jag ska börja.
Kan bara säga för tillfället att det är bra känslor! En bra period, till skillnad från helgens rabalder (brake-up, and back together..)
Men vill bara säga att jag är lycklig och att förklaring kommer jag lovar!
Nu ska jag försöka skriva några mål till min kommande VFU om tre veckor som blir på Öron/Ögon avdelningen på Ryhov, kanske jag redan nämnt innan kom jag på nu.. men skit samma
Nu ska jag skriva vad jag vill lära mig, hur jag vill lära mig det och varför och var och när... eller nja, nu överdrev jag lite.. Men ibland känns det lite så, ordbajsa delu(y)x!

BRB folks!


My happysong for the moment from my favourite movie: Juno! All I Want Is You - Barry Louis Polisar

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0