I feel just like a child, someone could be taking all of my toys!!

Dagens infall nr 1: började baka en banankaka förut att ta med till Lena imorgon! Hon var galen i det när vi var yngre.. vet inte om hon är det längre men skit samma... hon blir glad bara av tanken tror jag, lite sån hon är :) Inte för att jag tycker om banankaka, en av de kakor jag förätit mig på genom åren och nu avskyr.. men doften av nybakat sitter aldrig fel ;)
Dagens infall nr 2: Cyklar till Maxi och tillbaka för att köpa ett hundkoppel.. (vad ska jag ha det till tro?) Och sen hem igen, vilket känns som ett mindre träningspass, så jag anser mig själv fri från friskis idag :)

Förmiddagen spenderade jag på VFU-seminariumet och ärligt talat vet jag inte vad jag skrev på målen.. hade så svårt att komma på några och sen formulera dem på ett vettigt sätt så jag tog i princip mallen som låg på pingpong och skrev om det lite.. och sen la till någon egen sak.. Inspiration DELUX!
Iaf så tyckte de andra att mina mål såg bra ut... TJOHO!!

Blev lite smått lycklig av att cykla till skolan idag när det såg ut som ett tjockt snötäcke av löv på marken i den långa "allén" sista biten..
Och löven föll för glatta livet.. som vinter fast ändå inte! Underbart!! Kände bara för att slänga mig i de små högarna av löv, sparka omkring dem.. Men det kändes inte som jag hade tid till det riktigt.. Och att slänga mig i högarna skulle sluta i smärta.. så det var nog lika bra att jag cyklade vidare..


Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0