I may just help you but I still don't like your face..

Kände att det spännde lite i mina M. Trapezius och eftersom föreläsaren berättade att det jag satt i var en oergonomisk arbetsställning så la jag mig nu ner i sängen och slängde datorn i knät, MYCKET SKÖNARE!!

Har spenderat ett par timmar på en seg föreläsning, vilken jag egentligen läste igenom i boken dagen innan.. satt och försökte hålla Matilda fokuserad på föreläsningen istället! Såg nämligen i ögonvrån att hon pillade på mobilen i över 5 min på raken.. var tvungen att göra något åt detta.. smsa: "FOKUS!!!" Sen pilla hon inte så mycket mer på mobilen. Hehe..
Eftermiddagen blev full av garv och våran älskade patient för kursen: Nilas Hedlund!
Med våran goda omvårdnad så är det den tuffaste 79 åring jag mött i mina dagar!!
WOW!! Tänk vad God Omvårdnad kan göra!!
Det spårar ur ganska lätt med Matilda, Victoria och Maria i närheten.. När man börjar bli lagom trött i kombination med Viktorias rätt ut sagt udda kommentarer om att Nilas kanske har fått ett renhorn igenom armen en gång i sitt långa liv som renskötare, så att en liten kanyl är ju rena myggbettet i jämförelse...

Tänkte ta det lugnt ikväll och bara ligga med datorn i mitt knä och se instruktionsfilmer på nätet.. SÅN undervisning är perfekt för mina kvällar!

Tänkte ge er läsare min insomningslåt för veckan. Jag bara älskar kombinationen av min TV, Externa hårddisk med Darren Criss-spellista och Sovläge! The Winning Combo!

Darren Criss - Human

I feel like an artist
Who's lost his touch
He likes himself in his art, but not his art too much
but believe me, I've got something
I just don't know how to say
That I'm just fine with the way
with the way that I move in
but that just makes me a dumb human
that just makes me
that makes me a human like
you

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0