I say, we can dance if we want to, we can leave your friends behind

Fin dag på skolan med att öva Subcutana och Intramuskulära injektioner och PVK sättning. I RULED IT!! Iaf PVK delen.. Känns ju så verkligt när man sticker på en gummiarm, än en gång.. Hoppas få sätta många under min praktik som bara är tre veckor bort!

Fick för mig att laga lax á la Matilda Svensson och det blev fasen så gott att jag förstår att hon äter det flera gånger i veckan! I min verision blev det dock potatismos med lite citronpeppar i, istället för pasta och créme fraiche sås.. Det får bli en annan dag.
Innan jag kunde göra maten så var jag tvungen att få ordning på diskbeget Mound Strand som uppstår på min diskbänk till och från.. Lyssnade på bästa Glee låten- SAFETY DANCE! Blir så glad av den! (Se nedan)
Var grymt hungrig när jag började med maten så jag funderade på att ta mig någon macka sålänge, men jag höll ut, och vilken njutning sen!!
Nu ska jag njuta av ett kapitel i "Medicinsk teknik för Sjuksköterskor" inför morgondagens infusionsövningar! TJOHO!

"LETS SAFETY DANCE!!"


Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0