It starts with not questioning the answer..

Vaknade imorses med min Darren-lista spelandes på mobilen... Skulle ju bara lyssna på en låt innan jag somnade.. Det finns ju sämre sätt att somna till, och vakna till för den delen med :)
Elementen var varma när jag vaknade med!! TJOHOO!! Nu överlever jag helgen!!!(som jag inte tänkt spendera i uppvärmda skolan)

Pluggade lite lagom mycket på eftermiddagen och sen en promenix ner till Willys för att köpa mig lite smått och gott, mest gott!!
Bakade bullar förut och lyckades dra igång brandlarmet!! FUCK!! Tinnitus nästa..
Medans jag väntade på att de skulle svalna satt jag och var lite kreativ med allt smått jag beställt hem
Detta är resultaten:


När jag var inne på Panduros hemsida och beställde så hittade jag dessa dundersöta mellandelar i form av fåglar på en pinne, och jag var bara tvungen att ha dem!!! Sjukt söta!!
Dessa örhängena har jag gjort till mig själv, men de tre övre, halsbandet, örhängena och armbandet är till Mamma, en försenad födelsedagspresent..
Det lite jobbiga är att ganska nyligen efter jag beställt alla saker så sa mamma att hon önskade sig ett fint silversmycke av mig, när jag beställt i guld!!
Och när jag var i Skövde senast var vi på Slöjd-detaljer i Skara så köpte jag nya silverdelar, så glömde jag dem i Skövde!!!! Så hon får nöja sig med dessa sålänge så kanske det kommer ett par andra smycken i silver!
Tycker inte de jag gjorde nu inte var så fula, så om de inte duger åt Mor så tar jag de mer än gärna själv ;)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Åååhh, jag vill också pyssla med smycken! Gjorde det massor när jag var liten :)

2011-10-15 @ 20:49:55
URL: http://zipzorp.blogspot.com

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0