My heart's been tried, time and again

Fick något slags anfall igår där jag gjorde slut med Darren och sen kravlade tillbaka på mina knän till honom...
Wierd..

Hade en sån där dag igår när jag tänker över mitt liv och mina känslor, DJUPT!
Vad jag egentligen känner osv.. lite jobbigt men jag har mina perioder jag med..

Skulle försöka tvätta igår, men det blev inget lyckat..
en av de två sista maskinerna missade jag att sätta på, så när jag kom ner en timme senare så var det bara att sätta igång den.. och då hade en handduk fastnat i luckan, så det blev inte tvättat ordentligt ändå.. Urk..

Satt fastklistrad framför två Harry Potter filmer, Den flammande bägaren och Fenixorden. Det var en aning svårt att se dem seriöst.. efter att ha malt sönder Harry Potter musikalerna i veckor nu, fick jag bara upp massa bilder från dem som förstörde hela grejjen vad Harry Potter heter....

Har blivit inbjuden till en Halloweenfest om några veckor.. Har inte en jävla aning vad jag ska klä ut mig till..
Fick förslag av Victoria i klassen att jag kunde vara en använd tampong..
Rätt läskigt egentligen..


Försoningslåt: Dress and Tie - Darren Criss & Charlene Kay

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0