Obsessed?

Fick en fin kommentar av Sandra:
"Är du medveten om att typ alla dina senaste inlägg handlar om Glee å den där darren? :P obsessed?"
HAHA
Ja jag är medveten om att jag är obsessed! I got a crusch! A seleb-crusch!
får man heta Mrs Criss i Matildas mobil så kanske det har gått för långt, men det är ju så underbart!
Se massa serier med honom, lyssna på låtarna han gör och se på fina kort osv..
Jag vet att han är i USA och lever sitt superstjärneliv, medans jag är här i Jönköping och läser till sjuksköterska.
Men man får väl ha en crusch på kändisar? Särskilt när man inte har någon egen loverboy i jönköping att bli galen i.. än..


Matilda målade Darren och Mig idag under föreläsningen.. Han sjunger en låt till mig och jag hoppar av lycka!
HAHA love it!


Här sjunger Darren en låt som heter "Good ol' Moon" till mig tillsammans med sin gamla klasskompis Charlene Kay

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0