Oh baby it's cold outside, and inside!

Känner mig en aning frusen! Har försökt få igång mitt element med halvhjärtade försök i veckan, men eftersom jag spenderat större delen i skolan än hemma har jag inte brytt mig så mycket..
Förän nu! Sitter med raggsockar, mössa och stickad tröja som värmer så skönt, druckit varmt te, diskat i varmvatten och tänt värmeljus. Nämnde jag att jag vred elementer i bott?
Hoppas det kommer igång snart!!
Det verkar ju vara någon slags "Day after tomorrow"-väder ute, när temperaturen bara försvann och blev obefintlig!
Ska det hålla på såhär får jag nog ringa till inge, fastighetsskötaren..
Men jag tror jag ska krypa under mitt sköna varma vintertäcke och glo på film tills jag somnar!
Jag har ju faktiskt ingen tid att passa imorgon!
HALLELULJAH!

Här får du Sandra, ett Glee och Darren-fritt inlägg!
(Don't get used to it!)

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0