One day, Good Life!

I Söndags var jag och Matilda på bio, En dag, eller One day på engelsa..
Det enda jag kan säga om den är..
FYFAN VAD BRA!!!


Anne Hathaway & Jim Sturgess

Älskar den!! 2 personer genom 20 år ständigt där för varandra.. åh.. ja jag finner inga ord!
Och sen den lilla detaljen att den till största delen utspelar sig i London ger mig massa flashbacks sen när jag och Sandra var där nu i augusti! Vill bara tillbaka dit!! Kände mig sådär underbart lycklig! Likt frihet i fyra dagar!
Blev påminnd om det och blev lika lycklig som när jag var där, särskilt när jag tittade på bilderna jag tog där! Tjatade på Sandra om att hon ska få tummen ur analen och lägga in sina bilder på datorn så jag får se dem igen med!  Får nog tjata lite mer tror jag..
Kom på att jag inte lagt ut en enda London bild här på bloggen heller!!
Så här kommer en på mig och Sandra i rulltrappan ner till The Tube vid Leicester Square!


Lyckliga som få! Synd att man inte lyckades med så många gemensamma kort, nackdelen när man är två stycken som reser, ingen som tar kort på oss två tillsammans..

Har även tittat på några Harry Potter filmer i helgen och i början utspelar de sig i London med, så har fått små flashbacks i helgen, men den största kom i söndags under filmen!
Underbart!
Jag bara MÅSTE åka tillbaka dit! Hann ju inte se en fjärdedel knappt!!

Kommentarer
Postat av: sandraa

hur fan kan du komma ihåg vart bilderna är tagna exakt:O btw ställ dig i kö, de är många som vill att jag ska få tummen ur rööööööööva!

2011-10-19 @ 01:26:26
Postat av: Annika

Elefanter glömmer aldrig.. :D

2011-10-19 @ 14:47:49
URL: http://annikastrand.blogg.se/

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0