One fine day

Känner mig väldigt aktiv i mitt bloggande för tillfället.
Idag så tänkte jag beskriva hur dagens föreläsare gav hela klassrummet fingret!
Haha, ja du läste rätt!
Hon stod och pekade finger åt oss!!
Föreläsningen handlade om SBAR- ett rapporteringssystem. Hon räknade upp tre saker på fingrarna, kommer inte ihåg en enda av dom..
Ett finger åt gången, först tummen, sen pekfingret, sist långfingret för sig...
Trodde jag skulle DÖ av skratt!!
Föreläsaren fattade inte vad hon hade gjort, när nästan alla försökte hålla sig för att garva rakt ut.
"Sa jag något kul?" säger hon, fortfarande med långfingret riktat mot oss!
"Njaaa, snarare fingret vi reagerar på" var det någon som sa.
Hon tittar på fingret och kommer på sig själv..
HAHAHAHAH
Kunde bara stirra rakt fram resten av föreläsningen för Matilda satt och småfnissa hela tiden och jag skulle brutit ut jag med om jag skulle tittat på henne..
The hightlight of the day!!

Dagens diskussioner har kretsat kring kändisar och katetrar. Viktoria som ställde frågan om vilken kändis man helst skulle vilja sätta en kateter på.. Detta satte griller i huvudet på mig!
Efter halva dagen grubblandes kom jag tillslut fram till Noomi Rapace och Chris Colfer!
Rätt flippat grupparbete med Matilda, Viktoria och Maria om lilla "Bosse som inte ville duscha"
Helskön dag!

Nu är jag enligt Matildas mobil, Mrs Criss, fastän jag vill att det ska vara Mrs Annika Strand-Criss..
Ger er en video på min framtida make, Darren Criss som sjunger "One fine day"

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0