Someday, you will get back everything you wish fooooor!!

Känner mig helt död i hela huvudet!
Förstår inte hur jag kom upp imorses?
Somnade väl inte förän efter två någon gång och sen upp halv sju.. ooohh..
Det får man igen för att man tagit sovmorgonar i helgen, men det var såååå värt det!!

Skola idag mellan 8 och 16. kan väl konstatera att ca 2-3 timmar spenderades på glee och Darren-klipp, men fick nog ändå massa saker gjorda.. Inte det lättaste att renskriva från lärarnas åhörarkopior om de är totalt förvirrande!! Skriver samma sak om och om igen fast i annan formulering.. känner för att bara gå till läraren och säga: WTF tänkte du??!!!

Vi har iaf tagit oss igenom dagen, jag och Matilda i ett litet fyrkantigt grupprum med min UNDERBARA, egenkomponerade Darren/blaine spellista!
Det känns verkligen som godis för själen... ungefär som Maltesers fast man kan äta dem om och om igen i evighet.. eller tills batteriet i datorn eller mobilen tar slut.. Måtte den dagen aldrig komma!!!

Har suttit och sniffat mig på armen hela dagen idag för fick min parfym av Matilda idag!! Min Glee- Music is my life- parfym!!

"Someday, you will get back everything you wish foooooor" en av min och matildas underbara verisioner av glee låtar! Underligt nog så har jag kommit till insikt precis i detta nu, att alla låtar vi sjungit i skolan högljutt och gapat i korridorerna är nästan alla Klaine- låtar?
Misstar jag mig eller visste vi redan i våras vad som skulle komma nu i höst? hmm..

Nu ska jag bara se till så jag får med mig någon mat till skolan imorgon.. sen ska jag nog inspektera insidan av mina vackra ögonlock till imorgon bitti! Jag har saknat att se dem..

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0