Vårddag!

Gårdagen slutade med KATASTROF när jag läste Lea Micheles twitter om att det inte sändes något Glee avsnitt igår i USA, vilket betyder att det inte kommer ut på webben dagen efter till sverige...
Att jag inte tänkte på det..
Fan hela min nattsömn stördes.. allting förskjuts nu..
Nästa avsnitt är om 3 veckor.. det betyder 4 veckor för det STORA avsnittet!!
ÄNNU MER VÄNTAN? klarar jag det?
Visste inte hur det skulle gå så hade svårt att somna..
Kände mig lite dumpad av Darren.. första låten som kom upp på min spellista idag var "Misery".. ett tecken kanske?

Var lite smått deppig påväg till skolan.
Men efersom det var vår första vårddag på programmet så gick humöret upp! Vi fick hämta ut kläder och utrustning för alla metoder vi ska gå igenom
Blev bara så lycklig när jag tänkte på allt roligt praktiskt mitt framtida yrke ska ge mig!
Det kändes som att hämta mat i en buffé när vi plockade på oss alla olika nålar, infusionsutrustning, katetrar och sånt!
Det var väldigt underhållande att se våran lärare, Daga, instruera oss, men ännu roligare att öva själva!
Sätta katerer enligt steril metod på en "HEN"-docka.. En docka utan kön, eller man kunde sätta dit vilket man ville, men kändes något lustigt med hela situationen!







Vi fick äntligen reda på våra praktikplatser för i november!! Jag ska hålla till på Öron/Ögon avdelningen på Ryhov. Vilket jag känner mig lite fundersam över. Vad händer på en Ögon/Öron avdelning liksom? öroninflammationer?
Eh, jag får kolla upp detta lite närmare..
Skönt att fått i Jönköping, så jag slipper pendla eller fixa annat boende!
Det gjorde dagen bra!

När jag kom hem så fann jag en låt ute på Youtube, en låt som gjorde att jag inte kände mig så dumpad av Darren längre!
Nämligen hans uppträdande på Glee, Last friday Night!
Nu är det bra för en stund.. jag blir inte galen på ett tag igen nu tror jag :)



Kommentarer
Postat av: sandraa

Är du medveten om att typ alla dina senaste inlägg handlar om Glee å den där darren? :P obsessed?(stavning?)

2011-10-13 @ 01:31:04

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0