We are all born superstars!

Har en underbar dag!
Vaknar vid tio-tiden och skypar med mamma och pappa, vilket vi försökt med typ hela veckan och inte lyckats förän nu..
Struttat runt i myskläder hela dagen och lyssnat på min Glee-spellista på telefonen uppkopplat på mina gamla högtalare! YEY!
Myskäder+ Glee music= AWESOME!
Till och från har jag suttit och pluggat, men inte några längre stunder än halvtimmar åt gången.
Aldeles lagom söndagsnöje :)

Har hela säsong 2 av Glee på datorn nu och kollar igenom highlightsen, och enligt min mening är det inte värt att se något avsnitt innan det 6e "Never been kissed"... Då Blaine kommer in i serien, skräll jag vet...
Har fastnat på avsnitt 18, "Born this way". det extralånga avsnittet då Kurt kommer tillbaka till McKinnley!
de har temat "Born this way" där de ska stå upp för det de annars skäms för om sig själva. Bara älskar Kurt i uppträdandet!! "Likes boys"

Var på Bio igår med Maya, Johnny English Reborn.
Maya tycker min relation till Darren Criss och Glee har gått lite över styr, inget jag kan förneka. Men hon har börjat tro att jag tycker om bögrelationer nu. I filmen var det ett tillfälle där man kunde ana en sexuell spänning mellan två killar. Då kommer maya med kommentaren: Det här gillar ju du..
Hon förstår nog inte riktigt att det inte är själva Homosexualiteten som jag fastnat för i Glee, Kurt och Blains relation, utan själva relationen. Deras resa tillsammans och den självklarhet att även de ska få vara kära, lyckliga och kyssas som alla andra människor som inte är gay!

Det är något som gör att jag blir mer imponerad av Darren att han spelar en gay-karaktär, i ett gay förhållande mot en skådespelare som är gay, men inte är det själv!
Att vara så stark i sin sexualitet att man kan spela rollen så jävla bra och trovärdigt och inte bli påverkad av det, snarare stärkt, Det är så jävla imponerande!!!
Så nej, DARREN CRISS är inte Gay!!! WOHOOO!!! ♥


Glee cast- Born this way

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0