We'll just dance through the night

Äh jag drar té med ett hattrick och gör mitt tredje inlägg för dagen!
Känner mig så som klimakteriet beskrivs! Svettas!!
Nog för att jag inte städar ORDENTLIGT varje vecka så behöver inte det innebära att man ska känna sig som efter ett hårt träningspass? Eller?
Jo fan det kan ju vara bra, så slipper jag ha ångest över att inte ha tränat idag, jag har ju i alla fall svettats lite!
Var ute på en promenad förut för att försöka mjukna upp min vad, gick väl sådär.. Men efter någon timmes städning inne i min lägenhet känns det inte lika smärtsamt vid varje steg jag tar..
Hoppas verkligen det går över SNART!!!

Förstår om ni inte vill att jag ska skriva så mycket, efter den bestseller till roman jag gav ut tidigare idag, så jag ska fatta mig kort!

Väntar besök imorgon kväll av den undersköna Sandra Johansson!! MYSPYS!!
Innan på dan väntar pluggich på skolan med Matilda! MYSGOS!!


Såhär såg det ut förut när jag satt och pluggade med spikmattan under vaderna.. men förgäves..


Ur boken Grundläggande Omvårdnad 2- "Patientens mugg ska vara torr på undersidan, så att det inte droppar på skjorta eller sängkläder"- Florence Nightingale"
HAHAHA ibland vill jag bara skratta åt vår så kallade "Kurslitteratur".. Eller ska jag skratta åt Florence?..

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0