A moment of joy!

Har tittat på första Glee avsnittet för säsongen en gång till och det fick hela dagens negativiteter att försvinna, iaf för en stund..
Satt igår och skickade efter en massa små-pluttriga grejer..
Snart dags att sätta igång lilla pysselhörnan, snart kommer ett blivande födelsedagsbarn hem från semestern.. nog för att det nästan är två veckor kvar till födelsedagen så tar det sin lilla tid att få inspirationen till sig och skrida till verket!
Imorgon ska jag få lite ordning här bland allt skräp som ligger i högar på golvet, byrån, bordet.. you name it..
Efter seminariumet förstås..
Utbrändhet är totaly mitt område! Vi har väl alla en liten erfarenhet från det ämnet, I guess..


A moment of joy med min Sandra i Lördags!

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0