If you were a kiss, I know I'd be a hug

Okej, jag erkänner!
Jag har fastnat i seriernas träsk! Och det rätt så rejält!
Tänkte att nu när jag kollat igenom hela Grey's Anatomy serien på mindre än ett halvår, med lite uppehåll för sommarjobbet, så trodde jag att det var över!
Att jag skulle bli seriös och plugga ordentligt, inte fastna i timmar framför tvn..
Men då går jag och beställer hela kompletta serien av Ugly Betty! Alla FYRA säsongerna!!

Måste bli mer realistisk..
Får så fåniga föreställningar i tankarna..
Men drömma får man ju alltid..

Helgen i Skövde var ett skönt avbrott från studierna, nog för att jag bara varit igång i typ två veckor..
Träffade Jaklinga, Saga och Linnea en snabbis på fredagen, Mimmi på lördagen (som tyvärr var en aning sederad..) och sen även familjens nyaste tillskott: Theodor!
Så liten kille! Rätt häftigt att man är så liten till att börja med..
Hans lilla hand kramade mitt finger, och hans lilla läte när han fick hicka..
Är helt förtrollad!


Nyblivna farmor och Theodor

Lillkillen vill inte äta ordentligt så han har en pytte-sond..

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0