Klagan över livet

Blir så grymt irriterad!!
Inte bara jag säkerligen, men börjar bli grymt irriterad och ARG över att folk i detta huset inte bryr sig om tvättstugans bokningssystem..
Kan egentligen lika gärna strunta i det
Även om man bokat en tid är det ändå någon som har spärrat hela tvättstugan så man inte kommer in, även om de bara använder en maskin..
Självklart är de personerna som blockerat tvättstugan helt oträffbara!
Skulle tvättat i måndags kväll egentligen, men kom på sen att jag skulle ju till Matilda då, så jag bokade om till ikväll istället.. Tvätthögen har blivit så stor nu så det sväller över i tvättkorgen!!
Ska fanemej belamra hela tvättstugan en hel dag bara för att bli av med all tvätt!

Sen har jag suttit och renskrivit en föreläsning jag egentligen inte behöver, för den delen kommer inte på tentan utan togs upp på seminariumet vi hade igår.. Suttit med det typ hela eftermiddagen!!
Tjoho!!
Och så tänkte jag att jag skulle göra köttfärspajer och lägga i frysen för de blev så lyckade förra gången!
Så har jag inte smör, mjöl eller köttfärs nog.. gaah!!

Men lite positivt har det allt varit idag!
Nr1: GLEE SEASON 3!!!
Uppvaknade till säsongens första UNDERBARA avsnitt!!! Avslutningslåten från en av mina favoritmusikaler(Hairspray - You can't stop the beat) Och Blain byter till McKinnley med låten It's not unusual av Tom Jones! Satt i sängen och klappade händerna till det så bra start på dagen!! Finns inget bättre!!

Sen har jag ny härlig uppiggande pluggmusik i form av Gavin DeGraws nya album "Sweeter" som gick på repeat hela eftermiddagen med den onödiga renskrivningen..


Gavin DeGraw - Sweeter

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0