Man måste dö några gånger innan man kan leva

"man måste genom skam,
man måste genom drömmar,
man måste dö några gånger innan man kan leva"


Dagen med ups and downs!

Trodde jag skulle försova mig imorses för min mobil vägrade ladda sig igår.. men av något mystiskt mirakel så vaknade jag ändå och mobilen var halvt laddad.
Sitter och försöker koncentrera mig på vad våran Carl Bildt-look-a-like till kursansvarig säger framför oss men det blev bara svårare och svårare..
Går till Willy:s efter skolan och blir totalbesviken på att det är halvtomt i affären.. Nyöppning MY ASS!
Hem och tvätta, Maya blev av med sin tvättid likt mig i tisdags och sitter hos mig och vi klagar tillsammans, Trevligt det!
Får MMS av Martin, en bild på lille Theodor som föddes tidigt i morses och blir aldeles varm i kroppen!
Pratar med Mamma på Skype en timme och blir ännu varmare innombords!
Sen pratar jag med Sandra och får nyheter.
Nyheter som nu när jag fått smälta dem lite, känns jättekonstiga. Fel, men ändå så rätt!
Även stolt över att hon vågar fatta ett sådant beslut!
Men efter ett sorgligt avsnitt av Grey's Anatomy och mer tänkande blev det en liten klump i mig som jag nu sitter och vill gråta ut.

Känner plötsligt för att gå upp tidigt imorgon och springa av mig!

Livet är bra konstigt
Men det är inte menat att vara lätt!
Det som är meningen är att kunna känna det jobbiga och veta att man klarar av det, att man inte dör av det även om det finns där och är jobbigt!
Som sagt
Livet är bra konstigt..

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0