Studentliv delux.

Utbrändhets seminariumet gick fin fint!
Nu är det plugga GÄRNET till Ondags-tentan!!
Snällt att lägga tentan på en onsdag, när man kunde fått två dagar till att plugga på kanske.. Nu får jag längre helg istället.. Vet inte vilket som är bäst?

Känner att det "drar" i magen på mig, nästan kurrar.. Men förstår inte hur den kan vara i behov av något mer, känns som jag ständigt sitter och tuggar på något. Är det inte mat, är det frukt, kaffe, the, saft, GODIS eller något annat liknande.. WHYYY??
Vill inte äta konstant bara för magen känner för det.. Crap

Sitter och tittar på min stackars Aloe Vera växt som varit sååå vacker hela våren, men han tålde nog inte Skövde. Vek hälften av alla blad och blev mörkgrön/brun.. ack ack..
Nu när han är tillbaka i Jönköping mår han bättre och har fått tillbaka sin ljusgröna färg, men en del blad är fortfarande hängande och knäckta..


Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0