Big Lights Will Inspire You!

Det känns märkligt nu när allting är över.. eller ja, över och över är det väl inte helt, men Showen är avverkad!!
Hela dagen var en enda stor känsla av eufori!
Jag vet inte om jag har nog med ord för att beskriva känslan före, under och efter showen!
Hade aldrig trott att jag skulle våga ställa mig på en scen och sjunga inför en massa folk utan att ens bli påverkad av det. Jag var faktiskt mer nervös inför dansnumrerna! Men sjöng och dansade det gjorde jag och hela dagen var ett enda stort lyckorus för att få tillhöra denna underbara Showtime-familj vi blivit under dessa sista intensiva veckorna inför showen.
Nu har jag precis lämnat in veckans uppgift, bara två.. eller tre? kvar av denna kursen! Ska försöka samla ihop mitt liv som varit i smått kaos de senaste veckorna, men fyfan så kul jag har haft!!!
Kärlek på Showtime ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


ca 15 min innan showen började viskade vi oss till en gruppbild samtidigt som trollkarlen Keit var ute på scenen. Här är hela showtime-gänget, inklusive bandet, fast utom Sonia som tar kortet..

Länkar Fridas video om Showtime som hon klippte ihop till vårat lilla bort till studenternas dag som var samma dag som showen:

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0